Diş Çekimi Hakkında Bilmek İstedikleriniz

Gömülü 20’lik Diş Çekimi Fiyatları

Kurtarılması mümkün olmayan dişlerin diş hekimleri (diş doktorları) tarafından genel veya lokal anestezi yapılarak alınması gerekir. Diş çekimi operasyonunda diş, soket adı verilen yuvadan cerrahi operasyonla çıkarılır. Basit diş çekimlerinde lokal anestezi, daha zor olan gömülü 20’lik diş çekimi gibi zorlu işlemlerde ise hastaya genel anestezi uygulanır. Adana’da diş çekiminin uzman diş hekimleri tarafından yapıldığı Primedent Klinik, diş çekimi ve diş çekimi fiyatları ile ilgili bilmek istediklerinizi sizler için derledi.

Diş Çekimi Nedir?

Diş çekimi, genel veya lokal anestezi altında yapılan ve dişin kemikteki yuvadan (soket) cerrahi operasyonla çıkarılmasıdır. Basit diş çekimleri için lokal anestezi uygulanırken, gömülü 20’lik dişler gibi zor işlemlerde daha güçlü bir anestezi uygulanabilir.

Diş Çekimi Hangi Durumlarda Uygulanır?

Diş çekimi şu durumlarda yapılır:

Diş Çekimi Nasıl Yapılır?

Diş çekimi öncesinde çekim yapılacak bölge uyuşturulur. Bölge, yeterli uyuşukluğa ulaştığında çekim işlemi yapılır.

Diş Çekimi Sonrası İyileşme

Diş çekiminin ardından iyileşme süresi 1-2 hafta sürer. Bu süreçte diş çekimi nedeniyle açılan oyuğun içinde yeni kemik ve diş eti dokusu büyür. Bir dişin eksik olması zamanla kalan dişleri de etkileyebilir. Dolayısıyla eksik dişlerin implant, sabit köprü ya da takma diş ile desteklenmesi önerilir.

Diş Çekimi Fiyatları

Adana’da diş çekimi operasyonlarında dinamik ve tecrübeli diş hekimleriyle hasta memnuniyetini önceleyen Primedent Klinik’te diş çekimi fiyatları için bilgi alabilirsiniz.