Primedent Diş Sağlık Turizmi

Sağlık Turizmi
PRIMEDENT KLİNİK

Türkiye'de Sağlık Turizmi

Sağlık turizmi, insanların koruyucu, tedavi edici, rehabilite edici, sağlığı geliştirici hizmetleri alabilmek amacıyla yabancı ülkelere yaptıkları ziyaretlere denilir. Günümüzde seyahat imkânlarının ve ülkeler arasındaki ilişkilerin artması, ulaşımdaki çeşitliklerin artarak kolaylaşması, yaşanılan ülkede sağlık hizmetlerinin geri kalması veya pahalı olması gibi nedenlerle insanlar başka ülkelere giderek şifa ararlar. Sağlık turizminin temel ayaklarını ise termal turizm, diş tedavisi ile plastik cerrahi ve kalp ameliyatları oluşturmaktadır.

Türkiye, özellikle son yıllarda donanımlı ve alanında uzman sağlıkçı kadrosu, üz düzey teknolojilerle donatılmış sağlık kurumları ve en güncel tedavi yöntemlerinin başarı ile uygulanması nedeniyle başta Ortadoğu ve Avrupa olmak üzere dünyanın dört bir yanından şifa arayan yabancıların ilgisini çekmektedir.

Türkiye, Sağlık Turizminin Parlayan Yıldızı

Sağlık turizmi noktasında Türkiye’ye en çok yabancı gelen coğrafyalardan biri Türkiye’dir. Özellikle Avrupa’da yaşayan Türkler, hemen hemen bütün sağlık hizmetlerini Türkiye’de alıyor. Bunun altında yatan neden ise hem Avrupa’da sağlık hizmetlerinin pahalı olması hem de Türkiye’deki sağlık hizmetlerinin geldiği noktadır. Diş tedavi ücretleri Avrupa’da her geçen gün artıyor. Dolayısıyla insanlar tedavi için bu hizmetleri daha uygun fiyatlarla nereden alabileceklerini araştırıyor. Bu noktada en iyi alternatif olarak Türkiye öne çıkıyor. Türkiye, alanında uzman doktorları, modern teknolojilerle donatılmış sağlık kurumları, Avrupa’ya oranla %60-70 oranında uygun diş tedavi ücretleri ile bir cazibe merkezi haline gelmiş durumda.

İklimsel konumu ve kültürel zenginliği nedeniyle de çok tercih edilen bir ülke olan Türkiye, özellikle soğuk İskandinav ülkeleri, Batı Avrupa ülkeleri ve Ortadoğu’dan yoğun turist çekmektedir. 1 milyar sağlık turistini ağırlayacak altyapıya sahip olan Türkiye, sağlık sektöründe büyük reformlar gerçekleştirerek sistemin kalitesi ve verimliliğini de artırdı. Özellikle özel sağlık kurumları dünyanın en önde gelen sağlık kuruluşlarıyla yarışır kaliteye ulaştı.

Primedent Klinik’de sağlık turizmi konusunda yabancı dil bilen kadrosu, alanında uzman diş hekimleri (diş doktorları), modern teknolojik altyapısı ile ağız ve diş sağlığı konusunda yabancılara en güncel tedavi yöntemlerini sunmaktadır. Bütün diş ve dişeti kaynaklı hastalıkların tedavisinin başarı ile yürütüldüğü Primedent Klinik, dijital gülüş tasarımı konusunda da hasta memnuniyeti önceliği ile her milletten hastaya büyük bir başarı ile hizmet vermektedir.

Tedavi Koordinatörümüzle
Ücretsiz Ön Görüşme Ayarlayın!
Biz senin için buradayız..

Sağlık Turizmi Formu

Sizler de Primedent ailesine katılmak istiyorsanız aşağıda bulunan formu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Diş Kliniği Randevu Al Tarih Seçiniz
Diş Randevu Al Saat Seçiniz
Diş Hekimi Randevu Al Adınız Soyadınız
Diş Doktoru Randevu Al Telefon Numaranız
Diş Randevusu E-Posta Adresi
Diş

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.